2012. február 6., hétfő

Miért viselkedik a férfi hűvösen?

Sokszor azt vettem észre, hogy annak ellenére, hogy láthatóan tetszem a férfinak, távolságtartóan viselkedett velem...
Először magamban kerestem a hibát, mondván én vagyok az aki nem ad egyértelmű, jeleket, és én vagyok az aki megközelíthetetlennek látszom, aki viselkedésemmel elbizonytalanítom a leghatározottabb, legtökösebb pasit is stb. Majd megpróbáltam kicsit fesztelenebbül, közvetlenebbül viselkedni, és sok esetben valóban ez volt a titok nyitja, mert a férfiak egy széles őszinte mosolytól, egy kis bátorítástól, tüzes pillantástól, kétértelmű megjegyzéstől valóban bátrabbak lesznek.
Volt viszont a férfiaknak egy részre, aki mindezek ellenére is megközelíthetetlen volt, miközben titokban bámult, a szemét rajtam felejtve, sóvárgón, kíváncsiskodott, rólam érdeklődött nyomozott utánam, mindezt persze gondosan tagadva. Aki véletlenül mindenütt ott volt ahol én, hogy aztán egész idő alatt úgy tegyen mintha ott sem lennék... Mintha nem lennék több számára mint más nők. Sőt más nőkkel nagyon is tudott fesztelen lenni. Mégcsak barátnőjük, párjuk, feleségük sem volt.
Egy tapasztalt férfi barátom világosított fel a fenti viselkedés okára. Azt mondta a férfiak akkor viselkednek hasonlóan, ha mélyen érinti őket a nő, és ezt még maguknak sem akarják elismerni. Vagyis, ha a férfi hideg és távolságtartó, az lehet annak az oka is, hogy felkavarodtak az érzelmei, és így próbálja megvédeni magát az intenzív érzelmektől. Na, jó, de akkor mit tehetnék én? Semmit mondta. A döntés az övé... Akkor is, ha ő erre nem ébred rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése