2012. január 14., szombat

Játszol, vagy szórakozol?

Hogy nincs különbség? Dehogy nincs! Szerintem a fő különbség, hogy a játékot ketten játsszák, mi játsszuk, Te meg én, míg a szórakozás egyoldalú. Éppen ezért a játék élvezetes, borzongató, olykor csontig hatoló, vágyat ébresztő. A szórakozás fáj, megbánt, megaláz...
Játék az, mikor egy kicsit én, egy kicsit Te adsz, egy kicsit Te kezdeményezel, egy kicsit én, majd elvonulok, de csak azért, hogy majd újrakezdjem. Egy kis kacsintás, egy apró érintés, egy félreérthető megjegyzés, kis ugratás... Egy kis flört. Hogy mindezt miért tesszük, hát azért, mert végül össze akarunk olvadni, csak még nem most, hisz olyan jó a játék.
Szórakozás, ha rámkacsintasz de csak azért teszed mert élvezed, hogy tetszel, hozzámérsz, csak azért, hogy lásd, zavarba jövök. Élvezed mert látod, hatással vagy valakire. Bárkire, mindegy kire. Mi a célod? Semmi. Akarsz engem? Dehogy. Akkor miért? Csak a magad kedvéért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése